תיעוד מאומן: הכוחות האוקראינים המיוחדים נערכים להגעת המתפללים

נתי קאליש No Comments on תיעוד מאומן: הכוחות האוקראינים המיוחדים נערכים להגעת המתפללים

אתמול ערכו כוחות הביטחון האוקראינים אימונים מיוחדים לקראת הגעת המתפללים הרבים לאומן בראש השנה | בכלי תקשורת באוקראינה דווח כי "פעולות אלו מכוונות לחיזוק האבטחה ואימוני תגובה מהירה לאיומים אפשריים" | תיעוד

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שירות הביטחון האוקראיני הגביר את אמצעי האבטחה באומן בערב ראש השנה, וערך אימונים מיוחדים לכל צרה שלא תבוא. החיילים מכוחות מיוחדים ערכו אימונים נגד טרור, כך דיווחו כלי תקשורת אוקראיניים. "פעולות אלו מכוונות לחיזוק האבטחה ואימוני תגובה מהירה לאיומים אפשריים".

שירות הביטחון של אוקראינה ביצע לאחרונה מספר אימונים נגד טרור במחוז צ'רקסי, לקראת הגעת המתפללים לאומן השייכת למחוז צ'רסקי, הגעתם של מספר רב של מתפללים, הביאה את הממשלה האוקראינית לא לקחת סיכון. מטעם שירות הביטחון האוקראיני נמסר לתקשורת "פעולות אלו מכוונות לחיזוק האבטחה ואימוני תגובה מהירה לאיומים אפשריים".

יחידות אזוריות מיוחדות של שירות הביטחון של אוקראינה, המשטרה הלאומית, המשמר הלאומי, שירות החירום הממלכתי וסוכנויות אחרות היו מעורבות באימונים. מטעם שירות הביטחון נמסר: "בדיקה מקיפה התקיימה בשטח הבניין במרכז ההיסטורי והתרבותי על שם רבי נחמן מברסלב לבדוק את אבטחת אתר העלייה לרגל. הכוחות המיוחדים של ה-SBU (מקביל לשב"כ בישראל) תרגלו מצבים וביצעו פעולות תקיפה באמצעות ציוד טיפוס הרים, עצירת קבוצת טרור ושחרור את בני ערובה.

שלומי אלישע סמנכ"ל ארגון הצלה אוקראינה בפניה לקהל הרחב שיגיע לאומן. "אנו קוראים לציבור ששוהה בימים אלו בחודש הרחמים והסליחות להישמע לחוקי המדינה והוראות הרשויות של המדינה, אוקראינה נמצאת במלחמה על עצמאותה ואסור להקל ראש במצב בזמן שכל המדינה תחת עוצר, וכמובן להמשיך בתפילה למען שלומה של מלכות שתנצח במהרה את הרוסים".



0 תגובות